Office Manager


Bun venit la DAS!

Ne dorim un nou Office manager, care să supravegheze și să coordoneze activitățile administrative ale companiei.
Candidatul ideal participă activ la executarea sarcinilor zilnice și este o persoană motivată, proactivă, cu abilități excelente de organizare și comunicare



O companie recunoscută în domeniul tehnic, care își extinde echipa, caută un nou coleg.

Ce responsabilități vei avea:

●Sprijinirea conducerii și a colegilor de birou
●Gestionarea apelurilor și a e-mailurilor centrale
●Organizarea și pregătirea întâlnirilor
●Organizarea călătoriilor de afaceri, a evenimentelor și a întâlnirilor de companie
●Primirea oaspeților, administrarea completă a recepției
●Efectuarea sarcinilor administrative și de asistență
●Pregătirea materialelor de decizie și a prezentărilor
●Coordonarea zilnică a funcționării fără probleme a biroului, menținerea legăturii cu partenerii externi, furnizorii (de exemplu, operatorii, întreținătorii, serviciile de curățenie, furnizorii de echipamente de imprimare, apă și cafea etc.).

Te căutăm dacă:

●Ai absolvit studii superioare
●Folosești în mod regulat software-urile de birou
●Cunoști limba engleză/germană cel puțin la nivel mediu
●Ai abilități bune de colaborare și adaptare
●Ești meticulos și precis
●Gândești analitic și cauți întotdeauna rezultate
●Poți să stabilești priorități și să ai grijă de mai multe proiecte / sarcini în același timp
●Ai abilități excelente de comunicare în scris și verbal
●Îți plac oamenii, te faci ușor plăcut și îți place să organizezi evenimente de echipă
●Ești curios și deschis, îți place să te implici în diverse activități
●Ai o atitudine pozitivă și energică
●Simți că ai putea fi sufletul și motorul administrativ al biroului, un lider care poate reprezenta obiectivele de afaceri




De ce este o alegere bună pentru tine:

●Poți lucra într-un mediu de lucru plăcut și elegant
●Echipa noastră este dedicată profesionalismului și oferă o atmosferă familială
●Ai oportunitatea de a te dezvolta continuu într-o companie în creștere dinamică
●Oferim un pachet de beneficii competitiv, asigurând un confort financiar
●Lucrăm mult, dar recompensăm pe acei colegi care, prin loialitatea și rezultatele lor, contribuie la succesul continuu al companiei și al echipei noastre.


Ce oferim:

●Program de lucru Luni-Vineri, 8:00-16:00
●Telefon mobil, laptop pentru utilizarea în scopuri profesionale
●Salariu de bază brut de 6683 RON + tichete de masă în valoare de 800 RON
●Suport pentru deplasare sau sprijin pentru cazare(pentru angajații din provincie)
●45 de zile de concediu plătit pe an





Stimati Parteneri,
Conform noilor reglementări, din 25 mai 2018 intră în vigoare Regulamentul (UE) 2016/679 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Scopul principal a acestuia este  creșterea nivelului de protecție a datelor personale și crearea unui climat de încredere care să permita fiecărei persoane controlul asupra propriilor date.

Firma noastră :
Cu respect,
Echipa Defend Agroservice SRL
Da, sunt de acord